Joy House of Brands: Noordelijk succes met savvi’s innovatieve tool

Joy House of Brands omarmt de innovatieve Savvi-tool voor een helder overzicht van bedrijfsprestaties en verbeterde communicatie met leveranciers. Jeroen Bezu, algemeen directeur, waardeert Savvi's continue verbeteringen en zijn betrokkenheid bij een pilotgroep voor AI-geoptimaliseerd voorraadbeheer.

Het idee voor Savvi is ontstaan in het zuiden van Nederland, maar we hebben ook zeker gebruikers in het hoge noorden. Een van deze gebruikers is Joy House of Brands, een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring en momenteel 7 vestigingen in het noorden van Nederland. 

“De tool van Savvi is een verademing! In één oogopslag krijg ik overzicht in hoe mijn bedrijf ervoor staat en kan ik makkelijk verschillende winkels met elkaar vergelijken”, zegt Jeroen Bezu, algemeen directeur bij Joy. “Verder levert het me erg veel op dat Savvi wekelijks automatisch rapportages stuurt naar leveranciers. Doordat leveranciers nu ook helemaal op de hoogte zijn van de prestaties van hun producten in onze filialen, voer ik hele andere gesprekken met hen. Hierdoor wordt er sneller geschakeld bij goedlopende producten en is er meer ruimte om minder presterende producten te ruilen of terug te sturen.”

Bij Savvi zijn we enorm blij met Joy House of Brands als gebruiker en waarderen we het innovatieve karakter van hun onderneming. Zo is Joy House of Brands momenteel ook onderdeel van een pilotgroep waarmee we door middel van data science voorraad beheer verder willen optimaliseren. De gezamenlijke toewijding aan vernieuwing en verbetering versterkt onze band, en we kijken uit naar een langdurige samenwerking.